fauzisabri.com

GOLD SAVER | GOLD ADVISOR

LightBlog

  Pelancaran akaun Uncang Emas (UE) KAB Gold telah berlangsung di FB Live CEO Ustaz Khairul Anuar Basri pagi tadi. Antara keistimewaan  UE s...

Pelancaran Uncang Emas

 


Pelancaran akaun Uncang Emas (UE) KAB Gold telah berlangsung di FB Live CEO Ustaz Khairul Anuar Basri pagi tadi. Antara keistimewaan  UE seperti yang diumumkan beliau ialah, pelanggan boleh memulakan simpanan emas serendah suku gram iaitu 0.25g. 

Ini merupakan khabar gembira bagi seluruh rakyat Malaysia kerana memulakan simpanan emas kini boleh dilakukan oleh sesiapa sahaja. Rakyat marhaen juga mampu menabung emas sesuai dengan bajet mereka sedikit demi sedikit.

Selain itu, turut dimaklumkan ialah UE ini boleh dikeluarkan kesemua sekali sehinga licin dan akaun masih aktif sampai bila-bila. Tiada minima gram diperlukan untuk mengelakkan akaun dinyahaktifkan.

Turut dilancarkan ialah kemudahan sokongan FPX untuk perbankan internet yang melegakan para pelanggan kerana sebelum ini mereka terpaksa memuatnaik resit bank.



Saya sudah mula menyimpan. Tetapi tabung saya selalu bocor. Macam mana nak buat? Saya simpan sikit-sikit tapi tak sampai setahun saya korek balik sebab geram tengok sale di lajada dan coppi?

Apa kata cuba simpan dalam bentuk emas pula. 
InsyaAllah simpanan itu kekal bertahan dan senang bertambah.

Nak tahu lebih lanjut? Jom daftar sekarang.


Bimbingan berterusan di bit.ly/NotaEmasFS

Like | Komen | Follow | Share


0 Reviews: