fauzisabri.com

GOLD SAVER | GOLD ADVISOR

LightBlog

Di KAB Gold, para pelanggan tidak perlu ragu-ragu tentang status patuh Syariah kerana ianya dipastikan mematuhi piawaian Syariah yang ketat....

Emas KAB Gold Disokong 100% Emas Fizikal



Di KAB Gold, para pelanggan tidak perlu ragu-ragu tentang status patuh Syariah kerana ianya dipastikan mematuhi piawaian Syariah yang ketat. 

SOP dalaman akan memastikan segala bentuk urusniaga adalah patuh Syariah. 

Penasihat Syariah rasmi KAB Gold juga akan memastikan segala aspek perniagaan dan operasi KAB Gold patuh kepada ketetapan Syariah sebagaimana yang telah diputuskan. 

Sebagai contoh, KAB Gold hanya akan menjual emas yang wujud dan telah dimiliki sepenuhnya oleh KAB Gold. Jika emas itu sudah habis dijual, maka KAB Gold patut menghentikan seketika urusniaga sehinggalah emas yang hendak dijual itu telah pun dimiliki oleh KAB Gold. 

Untuk belian jongkong emas dan dinar, KAB Gold akan menyatakan dengan jelas di laman web, berapa bilangan item yang masih ada. Jika sudah habis dijual, maka ia akan tertulis ‘out of stock’. 

Ini bermaksud ia disokong 100% oleh emas fizikal. Ada KAB Gold akan cakap ada, tiada KAB Gold akan cakap tiada. 

Untuk belian Uncang Emas, KAB Gold akan meletakkan berapa lagi baki gram yang boleh dibeli oleh pelanggan. Apabila telah habis, KAB Gold akan menghentikan seketika penjualan sebelum ianya dibuka balik setelah KAB Gold menambah balik bakinya. 

Jika pelanggan memilih untuk mengeluarkan gram emas daripada Uncang Emas dalam bentuk jongkong atau dinar, ia boleh dilakukan, tertakluk kepada SOP yang telah ditetapkan. Ia disokong sepenuhnya oleh emas fizikal yang tidak ada kena mengena dengan baki jongkong emas atau dinar seperti yang terpapar di laman web bagi belian biasa. 

Harapnya semua pelanggan boleh memahami dengan jelas penerangan di atas. Terima kasih. 

Ingat emas, segalanya di KAB Gold. 

 #KAB #KABGold.

Belum daftar?
masukkan Kod Introducer KAB00004842
dan isi maklumat yang diminta.

Kalau nak saya bantu daftarkan,

Bimbingan berterusan: bit.ly/NotaEmasFS

Ingat emas, segalanya di KAB Gold.
- Like | Komen | Follow | Share -

0 Reviews: